FAQ - WIĘCEJ WiFi Z MESH - TESTUJ PRZEZ 100 DNI
FAQ:
FAQ – często zadawane pytania i odpowiedzi:
Zasady uczestnictwa
Proces rejestracji online
Faktury i paragon
Termin doręczenia
Płatności i dane banku
Produkty i sprzedawcy objęci promocją
Odesłanie produktów objętych promocją
Zasady uczestnictwa
Czy promocją objęte są także urządzenia zakupione w ramach prowadzenia działalności gospodarczej na fakturę VAT?
Promocja „WIECĘJ WIFI Z MESH – TESTUJ 100 DNI” jest przeznaczona tylko konsumentów – nie obejmuje klientów dokonujących zakupów w ramach działalności gospodarczej na fakturę VAT. W sytuacji kiedy chcą Państwo wziąć udział promocji a urządzenia będą wykorzystywane w ramach prowadzonej gospodarczej proponujemy zakup konsumencki na paragon, następnie zwrot urządzenia i ponowny zakup na firmę.
Proces rejestracji online
Chce zwrócić urządzenia objęte promocją co mam zrobić w pierwszej kolejności?
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu dostępnego na stronie https://100dni.fritzbox.pl
Czy otrzymam informację, gdy Organizator otrzyma/zacznie przetwarzać mój wniosek?
Tak, otrzymasz e-mail za każdym razem, gdy rozpocznie się jakaś faza procesu. Sprawdzaj również swój folder Spam, ponieważ niektóre e-maile są traktowane jako wiadomości-śmieci.
Jak mogę dołączyć kopię mojej faktury?
Promocją „WIECĘJ WIFI Z MESH – TESTUJ 100 DNI” jest przeznaczona tylko konsumentów – nie obejmuje klientów dokonujących zakupów w ramach działalności gospodarczej.
Gdzie mogę znaleźć numer seryjny?
Zazwyczaj znajduje się on z tyłu urządzenia.
Co muszę zrobić, aby wziąć udział w promocji?
Aby wziąć udział w promocji, jej uczestnik musi nabyć:
· AVM FRITZ!Box 4040 · wersja międzynarodowa - kod produktu 2000 2767 · EAN 4 023 1250 2767 3
· AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E · edycja międzynarodowa - kod produktu 2000 2712 · 4 023 1250 2712 3
· AVM FRITZ!Box 6890 LTE · edycja międzynarodowa - kod produktu 2000 2818 · 4 023 1250 2818 2
w terminie od 09.05.2018 do 31.07.2019. Wnioski o zwrot muszą wpłynąć najpóźniej 100 dni po zakupie i nie później niż do godz. 24:00 dnia 10.11.2019 r. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie ?kliknij tutaj.
Faktury i paragony
Czy promocją objęte są także urządzenia zakupione w ramach prowadzenia działalności gospodarczej na fakturę VAT?
Promocja „WIECĘJ WIFI Z MESH – TESTUJ 100 DNI” jest przeznaczona tylko konsumentów – nie obejmuje klientów dokonujących zakupów w ramach działalności gospodarczej na fakturę VAT. W sytuacji kiedy chcą Państwo wziąć udział promocji a urządzenia będą wykorzystywane w ramach prowadzonej gospodarczej proponujemy zakup konsumencki na paragon, następnie zwrot urządzenia i ponowny zakup na firmę.
Czy muszę przekazać fakturę za produkty objęte promocją?
Promocją „WIECĘJ WIFI Z MESH – TESTUJ 100 DNI” jest przeznaczona tylko konsumentów – nie obejmuje klientów dokonujących zakupów w ramach działalności gospodarczej.
Czy muszę przekazać paragon za produkty objęty promocją?
Tak paragon jest niezbędny abyśmy mogli przetworzyć Twój wniosek o zwrot. Musisz wczytać do formularza udziału kopię dowodu zakupu FRITZ!Box 4040, FRITZ!Box 6890 LTE lub FRITZ!WLAN Repeater 1750E w postaci paragonu.
Jakie informacje muszą być zawarte na paragonie? W celu weryfikacji, czy Twój wniosek jest zgodny, na paragonie muszą się znaleźć następujące informacje: data zakupu, dane sprzedawcy oraz nazwa produktu: FRITZ!Box 4040, FRITZ!Box 6890 LTE lub FRITZ!WLAN Repeater 1750E.
Termin doręczenia
Kiedy mogę dostarczyć wniosek o zwrot?
Wnioski o zwrot muszą wpłynąć najpóźniej 100 dni po zakupie i nie później niż 10.04.2019 r. Zapomniałam/zapomniałem dostarczyć wniosek o zwrot w ciągu 100 dni, co się teraz stanie? Niestety nie możemy przyjąć Twojego wniosku. Zapoznaj się proszę z ogólnymi warunkami udziału.
Nie mogę znaleźć mojej daty zakupu na liście rozwijanej?
Musisz dostarczyć wniosek o zwrot w ciągu 100 dni od zakupu. Pamiętaj o tym, że nie możesz dalej uczestniczyć w działaniach związanych z promocją, jeśli upłynęło więcej niż 100 dni od daty paragonu. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?Kliknij tutaj.
Płatności i dane do przelewu oraz banku
Podczas procesu rejestracji nie mogłam/mogłem wprowadzić danych mojego banku. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta i przedstaw swoje dane. Kliknij tutaj.
Czy cena zakupu brutto może zostać zwrócona innej osobie?
Wniosek o zwrot można dostarczyć wyłącznie za swój własny zakup.
Po jak długim czasie zwrócona mi zostanie cena zakupu brutto?
Kiedy Organizator promocji otrzyma i pozytywnie zweryfikuje kompletnie wypełniony wniosek o zwrot i odesłany produkt objęty promocją, wysłana zostanie odpowiednia płatność. Płatność zostanie wysłana przelewem na konto bankowe uczestnika w ciągu 16 dni po zakończeniu pozytywnej weryfikacji. Płatności mogą być wysyłane tylko na konto bankowe w Polsce.
Czy mogę otrzymać równowartość ceny zakupu brutto w gotówce lub czekiem?
Niestety Twój wniosek możemy zrealizować tylko w postaci przelewu bankowego.
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałam/otrzymałem kwoty ceny zakupu brutto 16 dni po złożeniu mojego wniosku?
W odosobnionych przypadkach nieotrzymania swojej płatności w ciągu wymienionego powyżej terminu proszę się z nami skontaktować. Kliknij tutaj.Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?Kliknij tutaj.
Produkty i sprzedawcy objęci promocją
Nowy, zakupiony przeze mnie produkt, to nie FRITZ!Box 4040, FRITZ!Box 6890 LTE lub FRITZ!WLAN Repeater 1750E. Czy jest on objęty promocją?
Nie, promocja obowiązuje tylko w przypadku produktów
· AVM FRITZ!Box 4040 wersja międzynarodowa - kod produktu 2000 2767, EAN 4 023 1250 2767 3
· AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E edycja międzynarodowa - kod produktu 2000 2712, EAN 4 023 1250 2712 3
· AVM FRITZ!Box 6890 LTE edycja międzynarodowa - kod produktu 2000 2818, EAN 4 023 1250 2818 2
Czy ofertą promocyjną objęci są wszyscy sprzedawcy marki FRITZ!?
Nie, promocja obowiązuje tylko dla urządzeń zakupionych w polskiej dystrybucji proICT – przez serwis Allegro.pl (Strefa Marek FRITZ!) oraz sklep patronacki FRITZBox.com.pl
Czy mogę skorzystać z promocji jeśli mój sprzedawca nie jest wymieniony na formularzu zgłoszeniowym?
Nie, promocja obowiązuje tylko dla autoryzowanych sprzedawców wymienionych w formularzu zgłoszeniowym. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?Kliknij tutaj.
Odesłanie produktów objętych promocją
W jaki sposób mogę odesłać zakupiony przeze mnie produkt objęty promocją?
Uczestnik jest odpowiedzialny za zapewnienie, że produkt objęty promocją został zapakowany w sposób bezpieczny dla transportu i wysłany w takim terminie, aby nadejść najpóźniej 14 dni po otrzymaniu etykiety zwrotnej. Ponadto podczas potwierdzania w celu walidacji wniosku o zwrot do uczestnika wysyłana jest e-mailem etykieta zwrotna z uiszczoną opłatą pocztową oraz wszystkie szczegóły dot. zwrotu.
Czy muszę płacić za przesyłkę?
Nie to Organizator promocji ponosi koszty. Do wysyłki zwrotnej wysłana zostanie e-mailem etykieta zwrotna z uiszczoną opłatą pocztową.