2021-02-23

KUP TERAZ, ZAPŁAĆ DO 30 DNI - paypo.pl

KUP TERAZ, ZAPŁAĆ DO 30 DNI

Nowa usługa w Sklepie patronackim FRITZBox.com.pl

Zamawiasz jak zwykle, odbierasz zakupy i płacisz nawet do 30 dni od złożenia zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.

 

Jak to działa?

1. Składając zamówienie wybierz opcję "Kup teraz, zapłać później z PayPo". Opcja jest dostępna dla zamówień od 40 do 1000 PLN.

2. Wypełnij krótki formularz, a PayPo zapłaci za Ciebie rachunek.

3. Odbierz przesyłkę i ciesz się zakupami.

4. Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów. Możesz zwrócić zamówienie w sklepie stacjonarnym lub odesłać do magazynu sklepu internetowego.



 Dlaczego warto kupować z PayPo? 

  • Masz możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, transakcja zostanie anulowana, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów.

  • Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz – płacąc z PayPo możesz podjąć decyzję w ciągu 30 dni.

  • Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

  • PayPo nie pobiera dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.

  • Pamiętaj, że masz 30 dni na zapłatę (bez dodatkowych opłat), ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.

 FAQ

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?.

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, przygotujemy dla Ciebie ofertę, którą znajdziesz na mailu, w umowie, w panelu Klienta.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Twoja transakcja zostanie anulowana w systemie PayPo i nie zapłacisz za zamówienie.

 

 

Więcej informacji znajdziesz na oficjalnej stronie PayPo:

+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
https://www.paypo.pl

Zaufane Opinie IdoSell
4.83 / 5.00 313 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-01-20
szybko i sprawnie
2020-02-18
Szybko i bezproblemowo.
Sklep patronacki FRITZBox.com.pl, ul. Janosika 11, 60-195 Poznań, woj. wielkopolskie, Tel.: 22 20 19 319, Email: sklep@fritzbox.com.pl, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel