Wysyłka

Dostępność i Wysyłki

Dostępność produktu

W dostępność towaruprzypadku większości produktów posiadamy własne zapasy magazynowe dlatego zamówienia możemy realizować na bieżąco zwykle od 24 do 48 godzin. Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie. Dla produktów oznaczonych "na specjalne zamówienie" lub "spytaj o dostępność", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto. Przy zamawianiu kilku produktów, liczy się najdłuższy z czasów oczekiwania. Jest tak dlatego, że wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce. W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni wolnych.

 

Paczkomaty

Paczkomaty InPost Paczkomaty InPost

 

Zmiana statusu paczki wysyłanej za pomocą usługi paczkomatów inpost na "wysłane" oznacza umieszczenie przez nas paczki w paczkomacie, z którego jest przesyłana do paczkomatu odbioru.

 

Wysyłka kurierska

Zamówiony towar wyślemy, w zależności od wyboru dokonanego przy składaniu zamówienia, firmą kurierską DHL lub PDP. Standardowo kurier dostarcza przesyłkę na następny dzień roboczy. Numer oraz strona do śledzenia przesyłki wysyłany jest na podany w zamówieniu adres mailowy. Wszystkie wysyłki są ubezpieczone. Koszty ubezpieczenia wliczone są już w cenę przesyłki. W przypadku przesyłek wielopaczkowych cena jest mnożona razy liczbę paczek.

Koszty wysyłki DHL

  wysyłka standardowa - do 30 kg
czas dostarczenia zwykle do 24h w dni robocze)

14,08 zł

  wysyłka za pobraniem - płatność przy odbiorze*
(czas dostarczenia zwykle do 24h w dni robocze)

17,16 zł


Koszty wysyłki Paczkomaty

  Paczkomaty - gabaryt B (190x380x640mm)

7,70 zł

  Płatność przy odbiorze w paczkomacie

9,98 zł

*UWAGI:

  • wszystkie przesyłki są ubezpieczone - ubezpieczenie jest już wliczone w cenę przesyłki
  • maksymalna wartość przesyłki za pobraniem wynosi 5000 zł brutto
  • w wypadku wyboru dostawy w sobotę lub gwarantu godziny prosimy o wcześniejszy kontakt z konsultantem w celu potwierdzenia takiej możliwości

 

Odbiór osobisty

odbiór osobisty w biurze w Poznaniu

Zamówione towary można odebrać w naszym biurze przy ul. Janosika 11 w Poznaniu w godzinach od 9:00 do 17:00. Odbiór możliwy jest po wcześniejszym potwierdzeniu telefonicznym lub otrzymaniu e-maila z informacją o zmianie statusu na zamówienia: "ZREALIZOWANE". 

 Płatność gotówką i kartą

 

 

 


Wyświetl większą mapę
 
Sklep patronacki FRITZBox.com.pl, ul. Janosika 11, 60-195 Poznań, woj. wielkopolskie, tel.: (+48) 22 20 19 319 e-mail: sklep@fritzbox.com.pl, czynne poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel