Gwarancja

Serwis/Zwrot urządzeń

Satysfakcja gwarantowana 

Gwarancja - Serwis
Urządzenia AVM FRITZ! są objęte dwoma rodzajami gwarancji w zależności od modelu urządzenia. Informacja o długości gwarancji umieszczona jest zawsze na opakowaniu.
 
Poniższa tabelka przedstawia długość okresu gwarancji na poszczególne urządzenia:
 
 

Seria

Okres gwarancji

FRITZ!Box

5 lat

FRITZ!WLAN

5 lat

FRITZ!Powerline

2 lata

FRITZ!DECT

2 lata

FRITZ!Fon

2 lata

 

 

 

Zgłoszenie serwisowe

 

W przypadku stwierdzenia wad fizycznych produktu lub jego niezgodności z umową urządzenie należy odesłać na adres sklepu. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

Aby usprawnić procedurę reklamacji/zwrotu, przed wysłaniem paczki prosimy o wypełnienie formularza serwisowego dostępnego na stronie pomoc.fritzbox.pl

Aby przejść do formularza serwisowego należy wybrać opcję Zarejestruj nową sprawę

 

Co wysłać?

 

Do paczki należy dołączyć informację z danymi kontaktowymi oraz w miarę możliwości kopię dowodu zakupu i wypełniony formularz reklamacji/zwrotu.

 

W miarę możliwości prosimy o załączenie dostarczonych wraz z urządzeniem kabli i przejściówek. 

Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia dostarczonego urządzenia, należy sporządzić w obecności kuriera protokół uszkodzenia przesyłki, zgodny z regulaminami firmy kurierskiej.

 

Adres sklepu:

Sklep patronacki

fritzbox.com.pl

ul. Janosika 11

60-195 Poznań

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl